tiistai 30. syyskuuta 2014

Kirjaostoksilla





Marikan haasteeseen tässä vastailen jälleen. Eli mitä sitä tulikaan ostettua syyskuun aikana.

1. Viidakko Muumilaaksossa, lasten äänikirja+kirja
2. Hyönteiset , eläinmaailman pieniä ihmeitä, lastenkirja
3.Jari Tervo, Minun sukuni tarina
4. Aki Ollikainen, Nälkävuosi
5. Veijo Meri, Suku
6. Olli Jalonen, Poikakirja
7. Joni Skiftesvik, Isäni, sankari
8. Heikki Turunen, Kivenpyörittäjän kylä
9. Miguel Angel Asturias, Herra Presidentti
10. Martin Kihn, Kurittomat kaverit
11. Paul Auster, Talvipäiväkirja
12. Jussi Adler-Olsen, Metsästäjät
13. Piper Kerman, Orange is a new Black

En ole sataprosenttisen varma siitä, olenko ostanut nämä kaikki syyskuun aikana. Varma olen vain 1, 10 ja 13, koska olen ne ostanut viikon sisällä. Se muisti, se muisti, mikä se oli?
Vain yksi naiskirjailija mahtui joukkoon, sillä olen huomannut, että jostakin syystä luen enemmän naiskirjailijoiden kirjoja, hm...


4 kommenttia:

  1. Kiitos, Mai :). Sinulla on tässä melkoinen satsi laadukasta kotimaista kirjallisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja keksipäs Marika minulle jostakin aikaa lukea kaikki ostokseni. Töiden jälkeen pitää ottaa päikkärit ja pian kohta alkaa nukkumaan...
      Ozzy-koiran kanssa pitää tietysti leikkiä ja touhuta ja lenkkeillä, joka on sitten kivaa puuhaa. Suosittelen kaikille lemmikkieläimiä :)
      Koirathan ovat viisaimmasta päästä, Ozzykin heittää ylävitoset tuosta vaan :)

      Poista
  2. Mielenkiintoinen kasa. Minulla on pinostasi vain Auster.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Ulla, mistä noita kirjoja kasaantuu? Minun vaatekaappi on pian kirjakaappi. Olen tarkoituksella hankkinut mieskirjailijoiden kirjoja, vaikka mieleni tekisi ostaa Kaari Utrion uusin kirja. Palkitsen sitten sillä itseni, kunhan olen lukenut muutaman mieskirjailijan kirjan ;)

      Poista