torstai 30. toukokuuta 2019

Onnittelut kevään juhlijoille!


Tarpeeks täydellinen

Kun mut luotiin, rikottiin muottiin tiedän kuka oon
oikeesti
ainutlaatuisen stadi must tuotti, on loukkaus jos luulit
mua toiseksi
niin aito niin alkuperäinen ja siltikin keskeneräinen
ei oo tarkotus olla valmis
kohellan, mokailen, oppeja keräilen
saa muuttuu, pitää kasvaa kehittyä kun jotakin puuttuu
pakko haastaa,
kyseenalaastaa maailmas on tarpeeks jo
harmaata massaa
itteeni en pysty huijata,
hyväksyn kuka mua peilistä
tuijottaa
voin lopettaa näyttelyn, kaikki muut roolit on täytetty
mä en osaa olla kuin itteni
sä pysyt vierellä sitteki
mä aina teen jotain dorkaa
kohellan ja sekoilen
silti sulle mä kelpaan
oon tarpeeks täydellinen
tarpeeks täydellinen
tarpeeks täydellinen.

Elastinen

Kuuntele youtubesta koko kappaleen sanoitus
https://www.youtube.com/watch?v=8huISuyDvVM


Sydämellinen onnentoivotus opeissaan valmistuneille ja opeissaan edenneille, olette täydellisiä!

2 kommenttia:

  1. Mai, juuri noin: nuorissa on tulevaisuus!
    Näihin onnitteluihin yhdyn täydestä sydämestäni ja Elastisen oivaan sanailuun vielä jatkan: Älä mene virran mukana, ole virta. Myötäistä matkaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, ole virta. Toivotaan sitä jatkossakin, että virta kannattaa, mutta jos ei kannata, sitten on aika pyytää apua.
      Räppilyriikat ovat sellaisia, joita katselen ulkopuolisena, mutta kiinnostuneena. Niillä on vahva kannattajajoukko ja varsinkin pojat kiinnostuvat räpeistä jo pienenä.

      Minusta tuntuu, että meissä kaikissa ihmisissä on tulevaisuus, se on vain eripituinen jokaisella <3

      Myötäistä matkaan!

      Poista