keskiviikko 1. maaliskuuta 2023

Kirjahyllyn aarteet 4 - lukuhaaste

 


Ajattelin pistää jälleen pystyyn lukuhaasteen, jossa luetaan omien kirjahyllyjen kirjoja. Piipahdin SPR:n Kontissa ja siellähän hyllyt pursusivat kirjoja euron ja kolmen euron väliltä. Tuo minun kirjapinoni, jossa on 10 kirjaa, maksoi yhteensä 25 euroa. Rahat menevät hyväntekeväisyyteen ja minä sain hyvää luettavaa. Ja parasta on se, että voin palauttaa nuo kirjat lukemisen jälkeen Konttiin uudelleen myytäväksi. Muutaman kerran olen vienytkin sinne kirjojani myytäväksi.

Tervetuloa mukaan tähän lukuhaasteeseen lukemaan omia kirjoja. Haasteaikaa on mukavasti puoli vuotta. Ainakin itselleni tahtoo kertyä kirjapinoja makuuhuoneen kaapin päälle, jossa kirjat odottavat lukemista. Nyt päätin tiukasti, että Kontin kirjat ovat ykköslukuvuorossa. Pinosta löytyy pari Finlandia-voittajaa, joilla osallistun samalla Jokken lukuhaasteeseen. Pinosta löytyy myös Seitsemän veljestä, jolla osallistun seuraavaan Klassikkohaasteeseen. 

Toivotan kaikille huippuhyviä lukuhetkiä omien kirjojen parissa ja lukuiloa. t. Mai 💖 

 

Mukana haasteessa:

Satu/ Kuunnellut äänikirjat-dekkariblogi 

Laura/ Kirjaimia-kirjablogi

Sara/ Villa Emilia-puutarhablogi  

Kaisa/ Kirja hyllyssä-kirjablogi

Marika/Oksan hyllyltä-kirjablogi 

10 kommenttia:

  1. Hei ja mukavaa juuri alkanutta maaliskuuta!
    Minulla on lukeminen jostain syystä jäänyt nyt todella vähäiseksi. Jospa tämä haaste auttaisi! :)
    Lukuiloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tulet mukaan haasteeseen ja toivottavasti lukuhalut heräävät jälleen. Lukuiloa sinulle 💖

      Poista
  2. Minä osallistun! Tällä saa pariki kärpästä yhellä iskulla. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että tulet mukaan haasteeseen. Huomasin itsekin saman, kun näin sinun Sadan vuoden lukuhaasteesi. Meidän lukuhaasteet sopivat hyvin yhteen. Samoin Klassikkohaaste ja Jokken Finlandia-haaste.

      Poista
  3. Kiva haaste, mukana ollaan! kuunneltua.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Satu, että olet mukana haasteessa. Keväällä tekee mieli aina tehdä jotain muutakin ja mielestäni kirjahaasteet sopivat siihen hyvin. Lukemiseen tulee pikkiriikkisen järjestystä mukaan. Muuten voi lukea vapaasti.

      Poista
  4. Mukana ollaan! Nyt onkin kasaa kertynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että otit kopin kiinni haasteesta. Itsellekin on jostakin ilmestynyt jälleen lisää kirjoja, mitkä pitäisi lukea. :)

      Poista
  5. Onpa mukavaa, että tämä haaste alkoi taas. Olen mukana! Sainkin juuri yhden oman hyllyn kirjan luettua eli olen jo hyvässä vauhdissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa Marika. Tervetuloa mukaan haasteeseen. Tällä haasteella on mukava tsempata itseäni tuon Kontin kirjapinon lukemiseen. Nyt olen lukenut siitä jo kaksi kirjaa ts. hyvä minä.

      Poista